Pages

Thursday, June 5, 2008

HARI LAHIR


Hari Ahad lepas adalah hari yang istimewa untuk aku. 1 Jun adalah hari aku dilahirkan. Jadi seperti biasa aku akan sambut sendiri " birthday" aku. Pagi-pagi lagi aku dah bagun dan siap-siap untuk keluar. Hari tu aku keluar dengan adik aku. Kami pergi "shopping". Aku belikan hadiah dan kek untuk diri sendiri. Kek Tiramitsu.....tu kek yang paling aku suka. Hari tu kami makan kat Pizza Hut. Sedap dan sampai kenyang aku makan. Lepas makan kami mulalah projek beli belah. Beratus-ratus jugak terbang dari poket aku ni. Sedar tak sedar umur aku dah semakin berkurangan untuk hidup di dunia ni.
" Matahari tidak akan menyinar diwaktu malam dan bulan tak akan bercahaya diwaktu siang"
Jadi sebagai hamba di muka bumi ini aku tak boleh hidup bergantung pada sesiapa. Kejayaan datang dengan usaha yang gigih. Jadi aku akan berusaha untuk terus berjaya.

2 comments:

lillies said...

nasib kita sama je ngah...huhuhu...xpe...nanti kita celebrate sama2 k....c u this sunday...

Anonymous said...

heppi besday angah...heppi besday angah....heppi besday angahhhhhhhhh!!!!