Pages

Saturday, April 19, 2008

geram

Satu hari ni mood aku tak baik langsung gara-gara tukang jahit macam perempuan murahan tu. Dah la buat salah tak mahu mengaku pulak. Dia jahit baju aku kecik dan langsung tak padan dengan aku. Setan tu lain kali kalu nak buat ukuran sendiri tak payahlah ambik ukuran aku. Dah la aku terpaksa pergi kedai macam rumah pelacur tu 2 kali gara-gara dia tak siapkan baju aku. Tu la orang melayu janji tak boleh tepati. Orang macam ni lah yang menghancurkan Bangsa Melayu. Dah la aku terpaksa telefon dia nak tanya baju aku tu siap ke tidak. Perangai dia yang macam haram siap lupa pulak tu yang mana satu baju aku. Orang macam perempuan tu patut kena sula atau rejam je. Buat perniagaan yang tak berkat dan sakitkan hati orang. Satu Keluarga bodoh aku sumpah sekali dengan keturunan dia sekali. Biar jadi anak haram satu keluarga. Dah la aku dok bengang kat dia siap datanglah pulak jiran tepi kedai dia yang muka serupa babi gondol yang mandul dok masuk campur urusan aku. Babi Gondol tua tu memang nak mampus kena gilis dengan treller. Sape-sape yang baca blog ni jangan la jahit kat kedai baju tu. Kedai tu kat stesen teksi Kuala Ketil. "The Old Bloodyfull" tu juga buat perkhidmatan untuk pengantin. Lepas ni aku harap tak ada lagi la orang yang menerima nasib malang macam aku. Harap-harap lepas ni perniagaan yang tak berkat tu akan muflis dan hancur.

2 comments:

lillies said...

wei....sampai mcm tu skali ke? abis rosakla baju hang? awat hg x mintak dia ganti rugi? x kan hg nak pakai jugak baju kecik tu ngah? ala......esok pi mintak balik duit ganti rugi....!!!

Anonymous said...

memang, ada waktu kita rasa nak sula je orang yang sepatutnya kena sula